منتدى قنوات

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

للمغتربين من قنوات

4 مشترك

روقوها

مـــــــــلاك
    مـــــــــلاك
    المشرف العام
    المشرف العام

روقوها Empty روقوها

مُساهمة من طرف مـــــــــلاك الثلاثاء يناير 04, 2011 12:30 pm

]في واحد مالوش شنب فصديقه سأله انت ليه مالكش شنب ؟ ؟ ؟

قالو انا طالع لأمي . . . .

============

محشش رايح يخطب جابلو له كوب شاي فيها ورقة ليبتون

قال ياخبر ابيض من اولها حجابات ؟ ؟ ؟ ؟

============

واحد اتصل بزوجته فى البيت وقالها انا كسبت مليون دولار جهزي شنطة هدومك

قالتلو اخد الملابس الصيفي ولا الشتوي ؟ ؟ ؟ ؟

قالها خدي كل هدومك المهم اجي ومالاقيكيش فى البيت

============

بخيل سأل مراته اجيبلك ايه هديه عيد جوازنا فلوس ولا تاخدي موبايلي الجديد ؟؟؟ قالت لنفسها ده بخيل جلدة اكيد لو قلت فلوس هيديني 2 جنيه فقالتله خلاص عايزة موبايلك الجديد قالها اكتبي عندك زيرو اتناشر تلت خمسات صفرين سبعتين

============

اتنين فشارين اوى واحد بيقول للتانى تصور ماما جابتلنا حله وسعها 10 فدان .. التاني قاله طب وايه يعني ماحنا ماما جابتلنا باميه الواحدة منها طولها 2 متر ..صاحبه قاله ايه ده و بتطبخوها فين دي ؟؟؟؟ قاله فى حلة امك

============

مرة واحد بيعدي الشارع مع صحابه خبطته عربية ومش عارفين يقولوا لمراته الخبر ازاى ..شالوه وراحولها البيت فتحتلهم الباب واحد منهم قالها : جوزك ضيع كل فلوسه عالقمار.. قالتله : إلـهي ينشل البعيد !! .. قالها: وباع البيت .. قالتله: إلهي يبيعوا عنيه !!! قالها: واتجوز عليكي على فكرة .. قالتله: إلهي يدخلوا عليا شايلينه !!.. الراجل قال : بــس .. خشوا يا شباب

============

واحد كل يوم يعدى على مطعم ويسأل الطباخ عندكوا كيكة الطماطم ؟ فيقوله الراجل لاء فيجى تانى يوم يسأله عندكوا كيكة الطماطم؟ فالراجل يقوله لاء .. ويجى تالت يوم يعمل نفس الحكاية .. فالراجل زهق و قال لما اعمله كيكة طماطم و امرى لله .. جه تانى يوم وقاله عندكوا كيكة الطماطم ؟ فالراجل قاله ايوا يا سيدى .. قاله : يععععععع بتاكلوها ازاى دى ؟؟؟

============

اتنين حراميه دخلوا شقة بليل .. صاحب الشقة صحى فجأة فواحد منهم استخبى فى البلكونة والتانى استخبا فى الحمام .. شوية وصاحب البيت دخل البلكونة ومسك الاولانى وقاله انت بتعمل ايه هنا ؟؟؟ فالحرامى قاله استنى بس هفهمك .. أأ..أأأ...أنا من سلاح الطيران فى الجيش وكنت بحارب اليهود بالطياره لكن صاروخ جه فيا فنزلت بالبراشوت في البلك...ونة دى ... الراجل قاله : ايوه أهو انت كده بطل ، مش التاني اللي نايملى في البانيو ويقولى ضفادع بشريه
    ============

شاب تانت مراتة بتولد وقاعدة تصرخ جامد و هو واقف بره عمال يعيط ويقول لنفسه أنا السبب أنا السبب

============

واد مسطول فى امتحان لغة عربية جاله سؤال فى النحو بيقول : ادخل (إن) فى جملة من عندك .. فكتب : ذهبت إلى المحل و اشتريت إن سبعين

============

بلديتنا اتجوز ، مراته خلفت بعد شهر واحد من الجواز .. واحد قاله ازاى كده ؟؟!!! قاله اعوذ بالله يا أخى حتى الحسد فى دى كمان

============

ذات يوم رأت الأميرة ليلى الثعلب خلف شجرة فسألته: هل انت الثعلب؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب خلف صخرة فسألته :هل انت الثعلب ؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب داخل مغارة فسألته : هل أنت الثعلب ؟ فقال لها: ايوا انا الزفت انا الهباب انا الطين .. سيبينى بقى اعرف اعمل حمام

============

مرة واحد مخنوق اوى من الدنيا كلها جرس الباب رن الساعه 10 الصبح فصحى و فتح الباب لقى وحدة مذيعة بتقله ممكن نعرف ياترى بتعمل ايه اول تقوم من النوم ؟ قالها انا بقوم من أم النوم اروح أم الحمام افتح أم الحنفية اغسل أم وشى اروح أم الاوضه اقلع أم الترنج البس ام البنطلون انزل من أم الشقة اركب أم الاتوبيس اروح أم الشغل وبعد ما ...اخلص ام الشغل ارجع أم البيت وخلاص .. قالتله المزيعة: يا فندم يلعن أم البرنامج اللى خلانا نشوف أم وشك size][/color] ]روقوها A>
    نـــ الهدى ـــور
    نـــ الهدى ـــور
    المدير العام
    المدير العام

روقوها Empty رد: روقوها

مُساهمة من طرف نـــ الهدى ـــور الثلاثاء يناير 04, 2011 1:24 pm

والله حلوين كثير
    شكرا لك ملاك
    عماد القنطار
    عماد القنطار
    مراقب عام
    مراقب عام